Thursday 2 January 2020

Kiersten White - Természetfölötti - Paranormalcy 1.

Vámpírok.
Látom, ​amit ti nem láttok.
Vérfarkasok.
Megtalálom, ami rátok vadászik.
Tündérek.
Megvédelek benneteket.
Alakváltók.
Most én sem tudlak megvédeni titeket.

Hi, Evie vagyok és tulajdonképpen teljesen normális. Legalábbis mindig ezt hittem magamról, leszámítva, hogy a legjobb barátnőm sellő, a volt barátom pedig tündér. Annyit még hozzátennék az igazsághoz, hogy én vagyok az egyedüli a világon, aki felismerem a paranormális lényeket, akárhogy álcázzák is magukat. Ezért is dolgozom a Nemzetközi Paranormális Ellenőrző Hivatalnál. Ennyit akkor a normalitásról. De aztán bejött Lend a képbe. Iszonyú helyes srác, nagyon figyelmes, egyébként alakváltó. Felbolygatta az egész eddigi kis életemet, nem beszélve egy sötét jóslatról, amely egy az egyben rám illik. Pedig én egyáltalán nem vagyok gonosz, csak valami félreértés lehet az egész. Utána kell járnom: tudni akarom végre, hogy ki is vagyok valójában, de a legfontosabb: Nem akarom Lendet elveszíteni!
Kiadás éve: 2014.

Tini-fantasy műfaj. Nagyon tini. :) És persze nagyon fantasy, van itt kérem minden amit csak ki lehet találni: fa-szellem, felhő-szellem, víz-szellem, sellő, troll, manó meg persze vérfarkas, vámpír, tündér....

"A fejét csóválta.
-Furcsa vagy.
-Mondja egy láthatatlan, alakváltó srác."

"Lish megpróbált szitkozódni, ami mindig nagyon vicces volt, mert a számítógép a káromkodást nem fordítja le. Körülbelül így hangzik, amit mondott:
– Sípjel, ezek a hülye, sípjel, tündérek, sípjel, sípjel, sípjel a megszállottságukkal. Ez a sípjel fickó jobban tenné, ha abbahagyná a sípjel, sípjel szabályok megszegését, vagy pedig jól, sípjel, rúgom!
És mindez monoton robothangon előadva. Tényleg óriási!"

No comments:

Post a Comment