Wednesday 11 October 2023

Kelly St. Clare - Vérkötelék 1. - Szövetség a vámpírokkal


 

Éjfélkor dobják a kockát.

A Le Spyre-vagyon huszonegy éves örökösnőjeként az életemnek epres mojitókból és golfkocsikból kellene állnia. Jól mondom? De én elhatároztam, hogy a saját utamat járom.

Kétségbeesetten menekülök a gazdagok értelmetlen játszmái elől, és magam mögött hagytam a családi birtokot.

Titkos álnév – megvan.

Alvóhely – ööö, olyasmi?

Munkahely – pocsék!

Nagyobbat haraptam, mint amennyit meg tudnék rágni, de ez a legkisebb gondom. A városom egy hatalmas társasjáték. A játékosok természetfelettiek – rohadt vámpírok –, a vezetőjük pedig egy hatalmaskodó trónörökös, akinek nem kívánt figyelme a vesztemet jelentheti. A feladatom, hogy részt vegyek a halálos játékukban, különben a nagymamám és a legjobb barátom meghal.

Villantsd ki az agyaraidat, és lépj be a Vérkötelék-sorozat világába, ahova a USA Today bestsellerszerző Kelly St. Clare vezet el. Szenvedélyben és izgalomban sem lesz hiány!

Kiadás éve: 2023.

 Még jó hogy nem borító alapján válogat az ember könyvet, mert akkor ez gyorsan kuka lett volna. Maga a történet egész jó, bár klisés, a benne lévő nevektől szerintem más is leteszi a haját.

"Miután egy életen át a felső tízezer körében éltem, felismerem a hatalmat, ha szembejön velem. Na, ez a férfi rendelkezett vele. Nem csak izmos testalkata miatt, ami a kabáton keresztül is látszott. Nem csak az állkapcsa tikkelésében. Nagyhatalmú vérvonalból származott: egy olyan örökségből, ami sok generáció munkája volt. Olyan könnyen felismerem, mint a naplementét."

No comments:

Post a Comment