Wednesday 3 November 2021

Alessandra Torre - A Szellemíró

 


A végén minden kiderül!

Négy évvel ezelőtt hazudtam. Odaálltam a rendőrség, a barátaim és a családom elé, és kitaláltam egy mesét. Életem addigi legjobb történetét. És mindannyian elhitték. Nem lepődtem meg, hiszen a történetek kitalálása tett híressé. Tizenöt bestseller. Több millió rajongó, hírnév és vagyon. Már csak egy történetet kell elmesélnem. Életem legfontosabb történetét, egy megdöbbentő fordulatot, melytől az olvasóim padlót fognak, és levegőért kapkodnak majd. Azt mondják, hogy ami nem öl meg, az megerősít. Nos, ez a történet meg fog ölni.

Díjnyertes alkotó szívbe markoló,
rejtélyes története, váratlan fordulatokkal.
Merülj el a titkaiban!

Kiadás éve: 2021.

Megrázó történet. Egy olyan történet ami lassan észrevétlenül mászik be a lelkedbe és zúzza össze. Már az elejétől fogva tudni, hogy rossz dolgok történtek, de a könyv végéig lehetett érezni, hogy van itt valami nagy titok még elásva ami nem került elő. Zseniális. Hidegrázós. Letehetetlen. Szomorú.

"Haldoklom. Nem éppen vidám kezdete ez a történetnek, de úgy gondolom, hogy az ilyesmit úgy kell elmondani, mint ahogy a ragtapaszt tépi le az ember. Gyorsan és hirtelen, hogy csak egy pillanatig érezzük a fájdalmat, aztán vége, elmúlik. Az orvosom kerülgette a forró kását, laboreredményeket mutogatott, vérsejtszámokat emlegetett, és elém tett egy CT-felvételt, amin egy akkora tumor látszott, mint egy kisebb citrom. Pedig az egészet elintézhette volna két mondattal. Menthetetlen. Három hónapja van hátra."

No comments:

Post a Comment