Sunday 28 April 2019

Alessandra Torre - Hollywoodi mocsok

Cole Masten. Hollywood tökéletes férjéből Hollywood legszexibb agglegénye lett, miután szupersztár felesége elhagyta. Most minden partiban benne van, és mindenkit megfektet, akit tud. Los Angeles, vigyázz: új rosszfiú van a városban!
Summer Jenkins. Ez én vagyok. Kisvárosi lány, aki a Georgia állambeli Quincyben ragadt. A csirkés kajáim mennyeiek, a pókerasztalnál ki tudok forgatni egy felnőtt férfit a vagyonából, és az érettségi évében közfelkiáltással választottak meg a Legbarátságosabbnak.
Más világban éltünk. Nem is lett volna szabad találkoznunk. Csakhogy Cole Masten elolvasott egy könyvet az én kis városomról. Hat hónappal később pedig leszállt a magángépével a poros kis repterünkön, és magával hozta Hollywoodot. Azonnal tudtam, hogy ez bajt jelent. A városnak ? és nekem is. Néha az ellentéteknek nagyon nem kellene vonzania egymást.
Kiadás éve: 2018

Megfelelő mennyiségű humorral fűszerezett romantikus regény. Cole egy igazán arrogáns és beképzelt figura akit Hollywood élbolyában eltöltött évek teljesen elszakítottak a valóságtól aki azt képzelte, hogy körülötte forog a világ. Summer pedig egy határozott és erős nő, aki aztán nem hajlandó lehidalni csak mert híres ember áll vele szemben és mindig egyenesen megmondja a véleményét. Amikor együtt vannak, csak úgy sistereg köztük a levegő, a vonzalmukat nehéz leplezni, Cole az ügyvédje utasítására harcol ellene, Summer pedig legtöbbször nem tudja eldönteni, hogy megcsókolná a férfit vagy inkább bemosna neki egyet.

"– Most kaptam egy kiskakast – kezdte Cole.
– Aztat látom – felelte a másik elnyújtva, aztán előrehajolt recsegő székén, és belesett a ládába. – Minek hozta magával?
– Nem tudom. Gondoltam, hátha meg kell nézni, vagy kérdezni akar valamit, vagy nem lehet egyedül hagyni… – Cole elhallgatott, mert rájött, hogy mennyire hülyén hangzik, amit mond.
– Ez. Egy. Baromfi. – A férfi szájából még a fogpiszkáló is kiesett, ahogy kiköpte a szavakat. – Nem házi kedvenc. Nem adnak neki nevet, és nem tesznek rá csicsás nyakörvet.
– Mit eszik? – kérdezte Cole, most már dühösen. Levette Cocky ládáját a pultról, és a földre rakta, aztán a lábával kicsit odébb tolta, biztonságos távolságba.
– Kukoricát.
Cole várta a folytatást. És csak várta.
– Csak kukoricát? Semmi mást?
Az eladó felvonta a szemöldökét.
– Ez egy csirke. Csirkékenek nincs előrecsomagolt Pedigree kilenc ízben. Ha fel akar vágni, vigye az FRM tápot. Kétszer annyiba kerül, és fikarcnyit sem jobb.
(…) – Másra nem lesz szükségem? Gyógyszerekre, vitaminokra, oltásra?
– Ez. Egy…
– Csirke – fejezte be Cole. – Értem."

No comments:

Post a Comment